Filmy kobieca nagość, klasztor

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieca nagość, klasztor. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Excalibur

7,0
Kolejna wersja legendy o Królu Arturze i Rycerzach Okrągłego Stołu, której głównym elementem jest tytułowy Excalibur - magiczny miecz, będący symbolem prawowitej władzy. Epoka magii, wielkich namiętności, krwawych walk w imię wyższych celów, epoka miłości i zdrady.

Benedetta

6,4
7,2
Już jako młoda dziewczyna Benedetta czuła, że jest bliżej Boga niż inni ludzie. Kilka lat później ojciec posyła ją do klasztoru – choć bardziej zależy mu na poprawie jej bytu niż duchowym spełnieniu. Młoda nowicjuszka uczy się surowych reguł panujących w zakonie i szybko uświadamia sobie, że te zasady mogą nie tylko wiązać człowieka. Czarująca Virginie Efira, prowokacyjna Daphne Patakia oraz charyzmatyczna Charlotte Rampling w najnowszym filmie Paula Verhovena, którego czarny humor i pobudzająca historia sprawiły, że stał się hitem na MFF w Cannes.
XIV wiek, opactwo Benedyktynów w północnych Włoszech. Do klasztoru przybywa angielski franciszkanin Willhelm z Baskerville ze swym sekretarzem i uczniem. W starym, bogatym i szanowanym w Europie opactwie ma się odbyć ważne spotkanie o charakterze polityczno- religijnym na temat ubóstwa Jezusa Chrystusa. Tuż przed przybyciem Willhelma w opactwie ginie w tajemniczych okolicznościach jeden z mnichów. Uczony i inteligentny Anglik prowadzi śledztwo, ale morderstwa się mnożą, co komplikuje sprawę.


Oparta na faktach historia amerykańskiego turysty aresztowanego za przemyt haszyszu. Przez 4 lata znosi nieludzkie traktowanie w tureckim więzieniu. Przed końcem wyroku ponownie staje przed sądem, który skazuje go na 30 lat. Tylko dzięki hartowi ducha i wsparciu współwięźnia udaje mu się przetrwać i zdobyć się na odwagę, by złapać tzw. "midnight express" (slang. "ucieczka").
Joachim Feerrer skrywa mroczny sekret z przeszłości, a ukojenie znajduje w kościele. Gdy do jego szpitala trafia młoda zakonnica, Sarah, przekonuje się, ze padł ofiarą intrygi. Cierpiąc na niewytłumaczalne ataki bólu i napady urojeń, Joachium zauważa u Sary dziwne zachowania. Nikt nie wie, że dziewczyna skrywa straszliwą tajemnicę...
Zamknięte za murami klasztoru piękne siostry, których śluby zmuszają do życia w celibacie, szaleją z pożądania i pragnienia seksu, mimo strachu przed matką przełożoną. Pewnej nocy na terenie klasztoru znajduje się ranny młodzieniec, który staje się przedmiotem pragnień młodych sióstr.
Emanuelle postanawia zerwać z przeszłością i zmienić swoje życie. W tym celu udaje się do klasztoru.
Angelika jest przypadkowym świadkiem rozmowy spiskowców planujących zamach na króla Francji, Ludwika XIV. Gdy sekret markizy wychodzi na jaw, przywódca spiskowców, Książe Kondeusz, umieszcza ją w klasztorze. Po powrocie do domu, Angelika dowiaduje się, że ojciec wybrał jej kandydata na męża - hrabiego Joffreya de Peyrac. Podczas przyjęcia weselnego, Ludwik XIV z zawiścią podziwia fortunę hrabiego i piękną żonę. Postanawia oskarżyć go o herezję i skazać na stos. Czy Angelice uda się uratować męża?
16-letnia Maria jest na siłę osadzona w klasztorze Serra D'Aires, potajemnie prowadzonym przez satanistów. Jej spowiednik jest w zmowie z matką przełożoną. Maria jest torturowana, zmuszana do seksu z mężczyznami i kobietami. Zaczyna pisać list do Boga.

Wierząca

5,7
Hadewijch to dla Bruno Dumonta swego rodzaju powrót do korzeni. Nie jest to jednak proste powtórzenie pytań zawartych w debiutanckim "Życiu Jezusa", ale ponowna podróż w to samo miejsce z innym bohaterem i odnowionym zestawem wątpliwości. Pytanie o etyczne (laickie) konsekwencje nauk i historii Jezusa zastąpione zostało spekulacją na temat następstw aplikowania nieweryfikowalnych wierzeń we współczesnym świecie. Wstępując do konwentu, Celine przybiera imię Hadewijch (po żyjącej w XIII wieku na dzisiejszym pograniczu belgijsko-holenderskim mistyczce). Obie pochodzące z zamożnych rodzin kobiety poza imieniem łączy szczególny rodzaj bezgranicznej miłości do Boga – przepełnionej tęsknotą i potrzebą fizycznej bliskości. Celine (gotowa do wszelkich poświęceń wobec obiektu swojego uczucia) różni się od poprzednich postaci kreowanych przez Dumonta konkretnym poczuciem celu. Zawężenie pola poszukiwań przynosi jednak bohaterce ogromne cierpienie związane z samym przedmiotem wiary, który nie pozwala się dotknąć i którego obecność nie jest fizycznie weryfikowalna.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…